6. marec 2008

Iz domače delavnice - poličke [1]

Včeraj sem se lotil poličk, ki sem jih pred meseci že na kratko omenil.

 policke_3

2D slika je precej manj razumljiva od 3D modela, zato pojasnilo - gre za poličke za razstavljanje lepih stvari, ki zavijejo okoli vogala. Pet odlagalnih površin (17 x 17 cm) na daljši stranici, ena na krajši in ena skupna. Pogled od strani bo mogoče pomagal.

police2

Tiste čudne sive črte za poličkami, ki so na prvi sliki zelo tanke, na drugi pa precej širše, so hrbet. Ko sem police risal, se še nisem odločil, iz česa bo narejen. Zdaj vem - hrbet bo iz aluminijastega profila 50 x 5 mm, kar pomeni, da bo malo ožji od hrbta na drugi sliki.

Začel sem s kupom MDF koščkov dveh velikosti (17 x 17 cm in 17 x 8,5 cm), ki so jih prijazno nažagali v Slovenijalesovi Hobi trgovini v Šentvidu.

01 sestavni deli

Najprej sem jih razpostavil po mizi, da sem ugotovil, če se vse lepo ujema in če jih imam dovolj.

 03 zgornja polička, levo 04 spodnja polička, desno 

Nato sem se odločil za način spajanja. Ena zagozdica in dva vijaka, pa še lepilo po celi dolžini spoja.

06 idejna rešitev spojev

Za izdelavo utorov za te lečaste koščke sicer obstaja poseben stroj, jaz pa si pomagam kar z nadrezkarjem (tega sem že pred leti vgradil v delovno mizo), ki mu po potrebi zimproviziram nekaj vodil.

07 frezanje prečnih utorov 09 frezanje vzdolžnih utorov

Takšnen je sestavni del z vrezanim utorom in zavrtanimi luknjami za vijake. Na spodnjem delu slike pa je videti aluminijast trak, ki bo uporabljen za hrbet.

10 obdelan navpični kos, spredaj aluminijasti hrbet

Zdaj je že bolj razumljivo, kako bodo sestavljeni deli. Luknje za vijake sem povrtal in poglobil, da bom lahko vijake pred barvanjem zakital.

12 testna kosa pripravljena za lepljenje 11 pogreznjen vijak, pred barvanjem bo pokitan

Iz ostankov MDF-a (mojster je prijazno odžagal nekaj dodatnih koščkov) sem sestavil pripomoček za pravokotno lepljenje.

14 vodilo za pravokotno lepljenje15 vodilo za pravokotno lepljenje

Zdaj pa zadevo počasi lepim, spoj po spoj. Vsak se kakšno uro suši. Verjetno bo jutri že kaj za pokazat ...

16 lepljenje 17 lepljenje 18 lepljenje

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame