22. marec 2009

Dvanajst spomladanskih

Še vedno vztrajava pri sadilnih lončkih iz časopisnega papirja.

01

Za osnovo, okoli katere obvijaš papir, se je odlično obnesla piksna od Zlatoroga. Ampak mora bit ravno od Zlatoroga, ne kakšna druga, ker ima tazelena na zelo primerni višini narisano eno črto, na katero poravnaš papir, da so potem vsi lončki enako visoki :)

Ja, cajtng je bil pa Dobro jutro. Vsaj ena korist od njega.

S šlosarijo sem se tudi ukvarjal, ampak ni še toliko, da bi lahko kaj pokazal. Našvasal sem pokrovčke na palice, potem pa švasane dele zbrusil do ravnega. Zdaj moram še enkrat z elektrodo naokoli, da zapolnim luknje, ki so mi ostale. Ja, za varjenje sem še bolj štorast …

2 komentarja:

  1. Idejo z embalažo jajc sem že prevzela, zdaj bom še tole...

    OdgovoriIzbriši
  2. dobra ideja za uporabo Dobro jutro ;) Mi ga porabimo za podlago pri barvanju ;)

    Kitty na mojem blogu čaka nagrada.

    moi

    OdgovoriIzbriši

reklame