20. maj 2009

Layer Love (1)

V ponedeljek se je začel zame prvi slikarski tečaj. Online, kajpada. Prvič, ker se lahko tako ukvarjam z njim kadarkoli, ko imam čas, drugič pa zato, ker nimam pojma, ali kdo kaj takega v Sloveniji sploh dela. Tretjič zato, ker če mi ne bi nič nič nič uspelo, bi se lahko samo sramovala sama pri sebi, se skrila v kakšen temen kotiček in se sama sebi neznansko smilila.

Na temle “classu” (kok se to fensi sliši), se pravi na tem tečaju naj bi se naučili nalagati barvo v plasteh, kar da podlagi globino. Ok, da mi tega znanja manjka od začetka dalje, mi je bilo jasno. Danes, po drugem poskusu, sem ponosna sama nase, ker sem se kar nekaj naučila o slikarski uporabi akrilov (recimo, da mi vse tisto znanje, ki ga imam o akrilih na lesu, kjer se ti uporabljajo enodimenzionalno, ne nuca prav preveč) in o tem, da ne moreš vsakega projekta končati v 1 uri. To sem namreč sinoči spet poskušala. Neuspešno. Če plast ni suha, jo z naslednjo plastjo snameš dol. Duuuh, to pa menda vsi vejo. Jah, no, zdaj to vem celo jaz. Potrpežljivost je lepa čednost, so včasih znali reči.

Tole je torej rezultat prvega poskusa po prvi lekciji Layer Love (link je tudi na desni strani na gumbku). Da se razumemo, to je samo podlaga za nekaj. Če bi znala risati obrazke, bi lahko gor narisala Petit doll po vzoru Suzi Blu. Pa ne znam. Kaj bom še naredila s temle listom, pa ne vem.

LLL 01 - 1

9 komentarjev:

  1. Joooj, noro dobra podlaga! In gor bo verjetno tudi kaj presenetljivega... Dobro ti je del tale "class", ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kul si objavila. Super ti je uspelo. A ni fajn to packat?! Jaz sem na koncu imela čisto svinjske roke, ker mi s cunjo ni ravno uspelo barvne robove omiliti, sem potem kar s prsti packala. :) Če ti kaj pomaga, jaz plasti sušim s fenom, da mi ni potrebno kaj preveč čakat, in da me volja ne mine. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem ostala pri prvem poskusu zavidljivo čista (pustimo kazalec desne roke, no), pri drugem, z modrozelenimi kombinacijami, sem bila pa osrana ko mali vrtčar.
    S fenom sušit ... hm, to sem počela samo za cracle barvo, ampak seveda bi lahko tudi vmes, če bi pomislila na to, je pa res, da vstajam in hodim v kopalnico, pri računalniški mizici bi me pa mogoče moj ljubi grdo gledal, če se ravno kakšna serija vrti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauuuu, super, čestitke za pogum, da si se vpisala v class :) Mene mikajo oni obrazi :)
    Zadnjič, ko sem se igrala s punčko, sem tudi jaz plasti kar sušila, samo da sem jaz uporabila heat gun, je bil ravno pri roki.
    Že komaj čakam, da se lotiš naslednje lekcije :) In da s temle še kaj narediš. Bo prav gotovo dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo ti je uspelo, sicer sploh niso moje barve (jaz bi izbrala zeleno ali lila :))))),
    ampak mi je vsec plastenje in vzorckanje. Komaj čakam drugo učno uro (al klas ali kako :)
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. hmm.? se moram prijaviti za navodila?

    OdgovoriIzbriši
  7. Aja, tam na desni na njeni strani imaš potem tale link, kjer vse prebereš, če se hočeš vključit, plačaš hm šolnino, potem dobiš pa naprej navodila za vključitev na njen forum.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hudo dobro.
    Tole plastenje in vzorčenje izgleda strašno zanimivo.

    OdgovoriIzbriši

reklame