13. marec 2010

AJ TS (33)

Medtem ko sem naprej delala strani za taščin album (ki jih moram še pofotkati, preden ga danes oddam), sem morala tudi malo packati in risati in končno dokončati dvojno stran v visokem, ozkem dnevniku. Z obrazom še zdaleč nisem zadovoljna, še zdaleč ne. Več sem ga popravljala, slabši je bil. Bo naslednji boljši. This is my spread in my tall & skinny journal. It’s not as full, but it’s full enough, I think, and I’m really not happy with the face … next time :)
aj ts 02

1 komentar:

  1. Hej no, pa saj čist OK zgleda. Meni se zdi za prvo čist OK, zdaj boš pa pač vadila, vadila.. in na koncu boš videla še več napak, kot zdaj :))) No, pri meni gre tako :)))
    Vsaj celo bitje je, moje imajo vse samo glavo :)))) Moram poskusit kako glavo s vsaj delom trupa narest.

    OdgovoriIzbriši

reklame