2. julij 2010

Mala rožasta oblekica

Kaj naj človek naredi, če ima eno tako veliko najstnico, ki ji ni skoraj nobena cunjica všeč, pa enega malega mulca, ki nekako ne bi oblekice? Najboljše si je sposodit kakšno malo nečakinjo, ki je ravno zdaj v fazi, da bi nosila samo oblekice. Oblekico sem videla najprej pri Sandri, vsaj mislim, oziroma sem videla tole povezavo pri njej, tako da sem v sredo v zakladnici pri moji materi takoj pograbila blago in čipko … What should an amateur seamstress with a teenage daughter that doesn’t like little dresses and a young lad that wouldn’t like to wear a little dress, do? Borrow a little niece, of course!

P1110586

6 komentarjev:

  1. Še dobro, da imaš nečakinje. :)) Super oblekca.

    OdgovoriIzbriši
  2. NADKJUT!!!!!! Super oblekca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ola, to je blo pa ekspres. Glede na to, kako se ogleduje, bi rekla, da ji je zelo všeč. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, saj pravim, da sem gledala že tvojo prejšnjo objavo in špegala pri materi, če vidim kaj primernega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kolk sta luštni - obe. Tako s profila me res navdušuje, kako zelo je podobna obema: mami in očiju. Jagoda, jasno, ne oblekica ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram reči, da je res ena luštna mešanica med obema, ja, ampak mene še najbolj spominja na K, ko je bila otrok. Pa hvala za nadimek! Bomo ponucali!

    OdgovoriIzbriši

reklame