5. november 2010

Po zelo dolgem času ATC-ji

Medtem ko je v moji glavi zorelo oblikovanje drugega dela domače naloge pri Willow, sem pač morala nekaj početi, ne? In tako sem se spravila risati na male kartončke. ATC-jev nisem delala že tako strašansko dolgo, da me je naša, ko me je videla, vprašala: “A to so ATC-ji? A to se še dela?” Khm.
Prva dva sta narejena z akrili in Neocolorji II, zadnji je pa narejena s pastelnimi barvicami. Me je namreč firbec, ali bi s pasteli znala. Z zadnjo malo posebnico (a bi to šlo kot prevod za whimsey?) sem še kar zadovoljna, ozadju pa manjka še par plasti, se mi zdi. Sem jo zaščitila kar z gel medijem, da bom lahko čez malo packala.
Domača naloga je pa tudi skoraj končana.
While the pages for the 2nd spread, the little whimsies, formed in my head, I had to play some, so I took a couple of ATC cards cut since forever and I started drawing. The first two girl are painted with acrylics and Neocolors II, the last one is drawn with pastels. I was trying if you can add accents to acrylics with pastels. You apparently can’t. But while I had them on hand, I wanted to try some shading. I’m quite happy with the whimsy girl, but the background needs some more work. How does one smudge the pastels until they are completely smudged??
My homework is almost finished as well!

3 ATC deklice

3 komentarji:

  1. mašinca ti boš pa s temle risanjem kmalu za na kakšno razstavo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh, bo trajalo še 100 laških let, da bom za kam drugam kokr za na en tak blog.

    OdgovoriIzbriši
  3. Great idea. I love the pink girl.

    OdgovoriIzbriši

reklame