7. januar 2011

10 minut na dan - Art journal every day (1)

Vsakokrat si decembra prisežem, da v naslednjem letu ne bom toliko delala, da bom več časa z mularijo, da bom več naredila po hiši … če mi to uspe v zadnjem tednu decembra, sem že vsa ponosna nase. Ko sem pri Julie videla, da zbira “kandidate” za 10 minut journalinga na dan, sem rekla, piškec, 10 minut pa že najdem, pa čeprav ob 23.30, ne? No, da vam povem, ves teden mi je čisto lepo uspevalo, ponavadi sem jih celo razvlekla, snoči je bil pa že kar problem. Jutri imamo namreč prva dva novoletna koncerta in je treba okrasiti oder v vrhniškem CD-ju. K, imaš ideje? Ma imam jaz idej, problem je, k pol še večina dela pade name. In sva delali z eno zboristko stožec (smreko) in zvezde glih do 23h. Potem sem se pa le sesedla na kavč in vzela Moleskine v roke.
Slona sem prejšnji teden skicirala med prevajanjem, tako da stran ni bila čisto prazna, ko sem začela.
When I saw that Julie called out for participants in a 10 minutes per day journaling experiment, I thought that this maybe was the nudge I needed to be a bit more constant and take time for details. So this is my 1st week.

10min - 01

10min - 02

10min - 03

10min - 04

10min - 05

Pa je bila prva dvojna stran razglašena za končano. Zato sem začela naslednjo. Tudi ta skica je nastala med prevajanjem. No, med branjem blogov v pavzah. Desna obdelava je od srede, leva od snoči. Sem pozabila vmes pofotkat. And so the 1st spread was finished and I started another. This is the last two nights or 10 minutes. Well, the sun required a bit more than 10 minutes to be honest.

10min - 06

6 komentarjev:

  1. Wonderful!!! I cant wait to see more of your pages!

    OdgovoriIzbriši
  2. Great pages, the elephant is my favorite! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. I love it!!!! Keep up the awesome work!

    OdgovoriIzbriši
  4. To je pa dobra ideja, 10 minut journalinga na dan! 10 minut bi najbrž že našla vsak dan.

    Zelo lepo si začela.

    Kateri moleskin pa imaš?

    OdgovoriIzbriši
  5. I love your pages, so clean and deep in meaning!

    OdgovoriIzbriši

reklame