25. marec 2011

Sydney

Petek.

Mislil sem, da bom cel dan prebil na simpoziju, pa sem raje po kosilu šel na en krog po Sydneyu (moje predavanje je bilo na vrsti pred kosilom) in sem malo fotografiral. Ker pa sem K obljubil prost dan za objavo art dnevnika, bom s tem zapisom malo počakal in ga objavil šele v (avstralsko) soboto zjutraj.

(Vrsta na drugi sliki je za iPad2. Kakih 300 m dolga. Je folk nor …)

Friday.

I thought I would spend whole day on the symposium but then I changed my mind and took the afternoon off (my session was scheduled just before lunch). Because I have promised that K will have Friday free to post her art journal, I’m posting this only on (Australian) Saturday morning.

(The line on the second picture? People are waiting for iPad2. About 300 m line. People are crazy.)

image

image

image

image

image

image

image

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame