3. december 2011

Praznični koledar

Pred nekaj časa sem med svojim delom naletela na Lego adventni koledar Vojna zvezd. Pri nas si legice pač vedno in, sem rekla, ha, odlično, to bo za mališana glih prav. In sem mislila, da sem za letos opravila. Potem pa sem se približno predzadnji dan novembra spomnila, da menda predlani spet ni bilo prav, ker ni bilo prazničnega koledarja, potem ko predpredlani niso bila izpeljana navodila iz njega (ali tako nekako, kaj jaz vem, kako hitro čas beži), zato sem dekle vseeno pobarala, ali ji je treba prazničnega koledarja. In sem dobila nazaj en “ja, seveda, kajpa”. Pa tko, zares, z vsemi nalogami? Ja, logično.
No, pa je bilo logično. Zadnjo noč, kot ponavadi.
Menda res ni napak, ker je tale včerajšnji AJ že kar posvojila. Kako bo z vsem drugim, bomo pa še videli. Vsekakor je nekaj nalog notri takih, da jih morata narediti oba, čeprav tamauček odpira tudi okenca na Lego škatli.
This year we have the Lego advent calendar Star Wars (Lego rules) + a homemade version that will last us till the end of December and is filled with various tasks and some chocolates. I made the envelopes from packing paper, stamped a snowflake on the closure and put a drop of glue on the dated star to close them.

P1150592

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame