15. februar 2012

Še en srček

Tudi tale očitno ni bil namenjen moji swapiki. Naredila sem ga najprej, pa so se domači pritožili, da je prevelik, pa da je pregrob, pa ne vem kaj še … ostal je doma in očitno z namenom, saj me je včeraj zjutraj moj Slovon presenetil in mi povedal, da me zvečer pelje na koncert Josipe Lisac. Pa sem se oblekla tako, da sem ga lahko prec nase dala. A vam nekaj povem? Josipa se je na koncertu 2x preoblekla. Ko je prišla na oder v tretji opravi, ji je manjkal natanko tale srček okoli vratu Smeško, ki mežika
(Tisto na desni je sistem za zapenjanje.)
This is the 1st of the hearts I made and it didn’t make the final swap cut because my family commented that it’s too big, to chunky, too rough. Well, I love it and as it turned out it was PERFECT for the concert with which my dear Slovon surprised me yesterday evening. He took me to a “wow” Josipa Lisac concert.

steampunk srce

2 komentarja:

  1. Všeč, všeč! :) Čist steampunk varianta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hud in dobre barve :) Tak obesek mora bit dovolj velik, da se ga vidi v vsej njegovi lepoti :)

    OdgovoriIzbriši

reklame