4. marec 2012

Spet neskončno uživam

V naslednjih dneh pričakujte kar nekaj objav, jaz namreč spet neskončno uživam v mešanju poligline, v brušenju in poliranju. Saj ne, da bi me tale užitek za dolgo zapustil, ampak nekaj časa so le nastajali pretežno polizdelki, ki so se nabirali in nabirali po predalčkih in skledicah … zdaj sem se odločila, da jih spravim v končno obliko, le kam jih bom spravljala, se še nisem odločila. Nastajajo brez posebnih namenov, zato se kar pofočkajte, če vam je kakšen všeč. I’m enjoying myself while working with polyclay again, cannot help it. This hidden magic pendant seems quite appropriate for this Sunday that started a bit foggy. We’re hoping for some sun and for a starry night, so here are some stars, buffed to a shine.
ogrlica

1 komentar:

  1. Mora bit kaj v zraku, tudi mene prijemlje :) samo da pri meni še ostala v obliki polizdelkov :)

    OdgovoriIzbriši

reklame