3. november 2012

Moj prvi gozdni prebivalec

Pred nekaj tedni sem kupila knjigo Dee Schiller, ker sem se že od ECC-ja z Leslie Blackford želela preskusiti tudi z obrazi. Kakšen teden sem knjigo samo listala, kakšen teden sem razmišljala in zbirala pogum, potem pa sem končno oblikovala glavo, roke in noge, ga še nekaj dni gledala in popravljala, preden sem ga spekla, pobarvala, skonstruirala in oblekla. Potem je pa še Slovon porabil 1h, da ga je pofotkal.
Ampak častna, da je v živo boljši.
Ime mu je Cacynen. Po naše bi bilo to čmrlj ali bumbar. Bumbar mu je namreč Slovon rekel, ker nikakor ni hotel pri miru stati, ko ga je fotografiral. Pa se ga je prijelo. V skladu z mojimi pravljičnimi tradicijami pač v valižanščini.
My first fae!
I bought Dee Shiller’s book a couple of weeks ago. Since Leslie’s workshop at ECC I wanted to try my hand at faces. When I saw the cover of her book, I was instantly sold. I love the “not-pink-fairy” world!
So this is my very first attempt. And promise, he’s so much better IRL, even if Slovon did spend 1h to take this photo!
His name is Cacynen.
Cacynen

5 komentarjev:

  1. noro dobro narejeno iz česa si to naredila? polimerna...?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Ja, polimerna glina, potem pa ogrodje, filc, usnje, šal sem mu skvačkala ... Še škatlo za ozadje mu moram poslikati, pa bo ultimate mixed media :)

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuuuuuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuud striček Matiček :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen! Čeprav ga ne bi nič rada srečala kje na gozdni poti :)

    OdgovoriIzbriši

reklame