6. november 2008

Ljubljanski pohištveni sejem

V torek sva si s K. privoščila dela prosto dopoldne in sva si šla ogledat Ljubljanski pohištveni sejem. Pravzaprav je

bil izlet delno tudi službeno naravnan, saj sem si šel naročit tisti del pohištva, na katerem prebijem tretjino življenja:

18 Obsession - Ergoles
Obsession, Ergoles.

(Na sejmu so dali 10% popusta. Zato.)

Moj bo rdeč. Usedel sem se tudi na klasiko

11 Herman Miller Aeron
Aeron, Herman Miller.

ampak kaj, ko zadeva pri nas stane 1700 €. Uf! Čez lužo je pod $1000 Sad Pa na Ergolesovem se ne sedi skoraj nič slabše, čeprav je 3,5x cenejši.

Videla sva en kup luštnih stvari. Mislim, da še na nobenem Pohištvenem ne toliko. Mogoče tudi zato, ker nisva skoraj nič konkretnega iskala in sva zato neobremenjeno gledala naokoli. Naj govorijo slike.

 02 zibelka - Slovenska postelja
Zibelka/posteljica. Slovenska postelja.

 03 Yamaha Modus
Yamaha Modus. Klavinova v lepi obleki (in za 6500 €, šmrc).

Pri Nolik Kid so predstavljali krasno linijo pohištva za najmanjše.

05 Nolik Kid - stolčki 06 Nolik Kid - stolčki in miza

07 nolik Kid - zibelka
Rastoča posteljica (prav tako Nolik Kid). Me veseli, da še kdo pole Stokkeja dela take stvari.

Študentje industrijskega oblikoanja so imeli svoj štand, kjer so predstavili izdelke iz naloge “varno in udobno bivališče za 3. življenjsko obdobje.” Krasne stvari, škoda da ne bodo nikoli nobene zares naredili Sad Fotk ni, ker so imeli samo panoje s predstavitvami, če boste šli na sejem, pa si jih le oglejte.

Imeli pa so na pultu tole odlično lučkico. Led diode, plastika, pobarvana kartonska embalaža.

08 jajčne lučke z ledicami - Domen Gazvoda

13 zviti kavč
Vijugavi kavč. Razstavljalca se pa ne spomnim. Hala A.

V Lip Radomlje so začeli delat fine raztegljive mize uporabnega formata. Kljub dolžini je zadeva popolnoma stabilna. Hrastov model ima v dveh noga kolesca, da jo je lažje raztegnit/skrčit.

14 raztegljiva miza - bukev - Lip Radomlje
Bukev.

15 raztegljiva miza - hrast - Lip Radomlje
Hrast.

17 škatlica za čajno svečko
Lasersko izrezljanega lesa je vse več.

Tanke sveče pri Zakladnici dobrih idej.

19 sveča - zakladnica dobrih idej 20 sveča - zakladnica dobrih idej

23 kuhinja - mizarstvo Ambienta

Slovenska kuhinja. Mizarstvo Ambienta.

21 polička - mizarstvo Ambienta22 polička - mizarstvo Ambienta

Prav tako pri njih – luštkan detalj. Za belimi vratci je omarica (recimo za odpadke), okoli pa je dodatna delovna površina, ki jo po potrebi izvlečemo (seveda lahko tudi več, kot je na tej sliki).

24 tik   kamen - Java - Cloudy
Javanski kamen in tik. Cloudy.

Pri Kolpa San so obesili na zid primerke kerrocka. Jaz bi – ne kerrocka ampak tole postavitev. Zavijte mi jo, prosim!

28 vzorci Kerrocka - Kolpa-san

29 stoli - Kerin Povirk
Kovinski stoli nasproti Kolpa San. Kerin Povirk, če sem si prav zapomnil.

Gorenjeve kuhinje me že nekaj let ne privlačijo, tale pa je izstopala po svoji nagnusnosti. Pa med najboljših deset izdelkov sejma je bila izbrana. Mislim, da se moj pogled na svet prav nič ne sklada z modernimi oblikovalci.

30 kuhinja - Meblo

Jaz sem bolj za provansalske kuhinje, take z lepimi detalji. Pa z zidanimi omaricami.

32 predalčki za začimbe - Rustika masiva
Rustika masiva.

Tole pa ni bilo del sejmišča, temveč čisto pravi prodajni avtomat za jabke, ki stoji ob izhodu. Al pa vhodu, če prideš pri teh vratih notri. Ampak za naju je bil to izhod. Odlično! Taka mašina bi morala stati na vsaki šoli.

33 mašina za jabke - Bio dan

Za konec pa še en (slab, s fotko posnet) video iz razstavnega prostora Salona svetlobe. Postavili so štiri letne čase – štiri različno osvetljene prostore. Zanimivo.

1 komentar:

  1. Moram pripomnit, da delim ljubezen do provansalskih, podeželskih ipd kuhinj. Videti je pisano, glede na to da delam zraven GRja mi grejo zelo obiskani sejmi samo na živce in nič drugega, a me veseli, da je končno vsaj kaj videti.

    OdgovoriIzbriši

reklame