10. november 2008

Papirčkanje (9)

Po sončnem sprehodu (včerajšnjem, ja, nisem na drugem planetu) se kakšna ideja le zloži skupaj in prinese malo bleščic v sivino ponedeljkove megle, zaradi katere bi se človek najraje zložil pod odejo in počakal, da svet odbrzi mimo.

Tale se je zložila za eno gospo, ki je malo tudi moja in je zelo na angelčke. Upam, da bo tudi v njeno sobo z dobrimi željami prinesla malo sonca.

angel za Sento

I hope that the lady that will receive this card will like her little angel with sparkling wings and that the buterfly will take her prayer wherever’s due.
I’m entering this card for Challenge 35 of CuteCardThursday and HighHopes Challenge #7, Something Sparkly.

Malo sem jezna na miceno okroglo štampiljko metuljčka, s katero sem delala podlago, ki mi je nekajkrat odtisnila tudi krogec okoli nje, moj ljubi Slovon pa je tudi prepozno prišel mimo, da bi mi diagnosticiral problem, tako da sem ga prepozno tudi odpravila. Rob štampiljke sem za naslednje uporabe preprosto odrezala s skalpelom. Preprosto – čim na to pomisliš.

In še “candyroll” ali “bombončkorola”:
Stamp of the week na Kadoodle stamps je prav simpatičen fant;
Agnes podarja kup dobrot za 10.000 zadetkov – congratulations on your hits! (10.nov);
Camillin blogcandy se izteče 10.nov – thanks for the chance with the candy;
Diane z bloga Pink Sunflower je zbrala papir, rožice, trak in še nekaj pripomočkov, ki jih bo podarila 11.nov – vintage paper, nice!
Craftstamper odpira blog in podarja štampiljkice – a new blog to add to the blog-roll, great (15.nov);
Elina je pripravila VELIKO bombončkov – SO MANY candies! (15.nov);
Frances podarja papir, trakce, brads, charms – wow! (16.nov);
A creative need podarja bombonček za 40.000 zadetkov – congratulations to you as well, 40k is a lot of hits! (17.nov);
Inky&Scrappy za svoj bombonček dobrote še zbira – candy candy all around, feels like Halloween all over again (17.nov);
Bombonček Strawbery fields, ki ga ureja Fiona, se izteče 18.nov – designer paper and ribbons and … a lovely stash, Fiona;
CarlzCards je pripravila toliko lepega za 3 dobitnike … soooo many pretty things! (29.nov).

4 komentarji:

  1. very pretty!
    Love the butterfly.
    TFS>

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh this is beautiful, great image and I love the butterfly. Thanks for joining in the CCT challenge

    OdgovoriIzbriši
  3. So sweet! Thanks for playing the HHChallenge, Sparkle Mania!

    OdgovoriIzbriši
  4. How sweet! lovely card. Thanks for entering and linking my candy! Good luck to you!
    smiles,Deena

    OdgovoriIzbriši

reklame