3. januar 2009

Papirčkanje (16)

 

Tale post bi moral morda imeti kakšen drugačen naslov. Nisem zlagala papirčkov. Dedek Mraz mi je prinesel suhe pastele. Blazno sem se jih razveselila. Da imam vsaj eno profi zadevo za risat, saj poznate tisti filing, ne? Dedek Mraz je nekako spregledal dejstvo, da ne znam risat. Jaz sem ga sinoči in danes tudi. Z veseljem.
Mogoče bo boljše, če bom pastele za naprej uporabljala na manj konvecionalne načine, ker konvencionalni način mi definitivno ne gre. Par dokazov visi ob strani.
Obstaja še druga možnost. Ta hip sicer ne prav verjetna možnost. Možno bi bilo, da bi svojo tazadnjo končno zmigala na en spodoben tečaj risanja.
Ampak vsaj dokler ne končam prevoda knjige, nimam niti najmanjše šanse. Veliko večje šanse imam za novo vnetje živca v roki zaradi tipkanja. V kombinaciji s 6 koncerti, ki jih igramo v januarju, za vnetje živcev v zapestjih na obeh rokah. Wiiii, kakšen začetek leta bo to.
V tipično frilenserski maniri bo verjetno najbolj smiselno, da si danes privoščim še obilo čečkanja z novimi pasteli. Jutri gremo že relativno zgodaj na kosilo k taščici, od tam bom pa frčala na vajo nazaj na Vrhniko. V ponedeljek moram začet delat. Zgodaj. Da bom do konca februarja končala.

So, well, Father Frost brought me some pastels. I love how shiny and new they are in the Derwent tin box. Wouldn’t you? 
He quite obviously forgot that I’m unable to draw. There’s proof on the right side of this post. I should probably wow publicly not to use my brand new Derwent pastels for actual drawing, but for embelishing cards, shading, maybe some backgrounds. Maybe he’ll bring me a drawing course. Or maybe I should take care of that part by myself … Winking
In the meantime, what do I do with these?

P1050225

P1050226

P1050224

P1050227

P1050223

Rach from PaperCraftsbyRach is offering some great candy on Jan 10th! Just to start the new year like it should get started, lol …

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame