19. januar 2009

Papirčkanje (19)

Dež je pobral večino snega pri nas doma in skozi meglo sili sonček – bo pobral še preostalega? Naš tamauček je bil kar pošteno žalosten, ko smo mu povedali, da sneg ni več primeren za spuščanje z “lopatko” pod ritko po hribčku navzdol, ker so ostanki popolnoma prepojeni z vodo … Ampak zime še ni konec, ne?

Na moji delovni mizi je bilo malček pomladno že prejšnje dni, nastajale so pomladne voščilnice z dobrimi željami za vse rojstne dneve praznujoče v tem času, kot obet za toplejše dneve, ki naj bodo čimprej tukaj.

Ena je šla v Koper, tam bo prav kmalu takole vreme.

SonjaG

Zelen papir sem poštempljala s štampiljkami iz domače izdelave, da sem ustvarila travnik. Rožice so dvignjene in zdaj vidim, da bi morala malo zelene uporabiti tudi na papirnem stiku med rožico in pecljem – ampak na voščilnici se ni videlo, ni tako povečana, kot je tavelika fotka. Travnik je podložen s temnejšo zeleno in oba papirja sta zgoraj natrgana. Za nad travnik sta dežurna kritika najprej rekla, da moram seveeeeeda narediti oblake, ampak bolj kot sem študirala, kako naj to izvedem, manj so mi šli skupaj, tako da sem raje podložila z belim pohroščkanim papirjem (paisley vzorec je ravno prav sedel), posenčenim z modro voščenko. Modra podlaga je senčena s črnilom s štampiljk, ampak se na fotki ne vidi zelo. Še fjokec s kamenčkom in je. Hvala sestrici, ki me je naučila delati ponarejene fjokce.

 

Danes je svoj blogerski bombonček objavila BojaMoja. Za rojstni dan in za 17.000 zadetkov. Za 17.000 obiskovalcev ji lahko čestitamo že zdaj Red rose, 24. januarja pa ji bomo lahko voščili še za rojstni dan. Zdaj bo že ornk v klubu “-enta”, kot mu pravijo v italijanščini (trenta = 30 in edino ta desetica ima tako končnico), ki ga bomo nekateri začeli postopoma zapuščati in se preselili v klub. Klub “-anta” je večji in bolj naporen, saj traja od 40-99 (quaranta, cinquanta, sessanta, settanta, ottanta, novanta).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame