23. februar 2009

Art journal (3)

Še ena stran, ki je nastajala 2 dni.

aj03

Štampiljko z obrazom sem dobila v Memories, tam sem kupila tudi Kling-on, ker iz Anglije naročenega EZ Mounta še vedno nisem dobila. Tako imam zdaj končno prilimane vse nove štampiljke in še par starih (cel A4 sem porabila, ja, pa bom še kar nekaj EZ-ja, ko se bo končno primajal k meni). In sem seveda eno detece takoj odtisnila v vintage photo barvi. Do zdaj sem štampiljke namreč kar na dvostranski knjigoveški lepilni trak mountala in priznam, da znajo biti odtisi rahlo neenakomerni, poleg tega pa so se mi začele štampiljke, ki sem jih večkrat uporabila, nekako uvijat. Not good. S Kling-onom je štampiljko precej lepše odtisniti. Na strani manjka celjski grad, verjetno sem si z izleta najbolj zapomnila sonce, je pa zato gor naša hiška, za katero se odločamo, kakšne barve preobleko bo dobila. Poleg tega je moj vikend zaznamovala vaja. 3D violino sem naredila sama, lahko bi bila boljša. A ni blesavo, da violino igram že 30 let in da je še vedno ne znam narisati?!?

This weekend was full of stamps, distress inks, designer papers, sun, housework and music. This page took me two days and the backing DP is 6x6. I wonder how much time a double moleskine page would take me. I made the 3D violine by myself. Weird, I’ve been playing violine for 30 years and I still cannot draw a decently looking instrument …

2 komentarja:

  1. Tudi ta "trojka" je čudovita. Nekoč bo verjetno tudi ena s preoblečeno hiško.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, če bom zdržala toliko časa :)

    OdgovoriIzbriši

reklame