4. maj 2011

MMG zavij v MMG

Danes je na Vrhniki odprla vrata Mala mestna galerija – MMG – ki je na tako lepi lokaciji, da lahko vanjo vedno stopite kar mimogrede. (Jelovškova 1, oziroma »nasproti Loke, tam kjer je bil včasih TIC.«)

Razstavo je odprl novi vrhniški foto klub Okular (zaenkrat še brez spletne strani), katerega član sem tudi jaz, zato so na steni visele tudi tri moje fotografije. No, ne takoj. Najprej sem presenečeno ugotovil, da jih ni, potem sem s tem spravil v šok še nekaj organizatorjev, na koncu pa so jih le našli in kar nekaširane začasno prilepili zraven drugih.

Za konec pa smo doživeli še prav prijeten jazz koncert lokalnega kvarteta.

Photos from a grand opening of a new Vrhnika gallery. Initial exhibition contains three photos contributed by me.

razstava

razstava

zadnji popravki

moje!

saksofon

klavir

kontrabas

muskonterjev tabolš prjatu

2 komentarja:

  1. great music, wonderful photography......looks like a ton of fun! congrats on your exhibit! have a beautiful, creative weekend sweet friend!! xox

    OdgovoriIzbriši

reklame