26. maj 2011

Voščilnica za Marto

No, če pa danes ni Sveta, najboljše, da jaz objavim voščilnico  za Marto. Marta je ena prav posebna punca, vedno za vse štose, pa tudi glih prav mlada, da jasno in glasno pove, kaj hoče. Letos si je zaželela čisto pravih voščilnic, ki bi na današnji dan prišle po polžji pošti k njej v nabiralnik. Kaj je lepšega, kot izpolnit tako željo?
Saj sem šla sicer najprej pogledat tistih par voščilnic v zalogi, da bi končno kakšno spravila v promet, pa mi nobena ni hotela zaklicati “Jaz grem k Martki!” Zato sem začela od začetka.
Malo sem se zafrknila, ker sem začela delati na razprto voščilnico, nameravala sem jo prepogniti, ko bo končana, pa potem ni šlo naprej, zato je šla na pošto kot A5 razglednica, ampak seveda v kuverti … upam, da je Marti vsaj pribliiiiižno všeč. Vsaj malo. Stih na zadnji strani itak ni omembe vreden, čeprav je z akrostihom.
I made a sort of a greeting card for a dear friend. She always laughs and is always ready for any prank, so nothing that was in my “storage” was good enough. I choose to stay true to my current art dabbling and I made this. I started with an opened card and afterwards I wasn’t able to fold it anymore, so it’s more of a postcard.

voscilnica Martka

1 komentar:

reklame