3. junij 2011

10 minut na dan - Art journal every day (22)

Za mano je še en dober teden za ustvarjalno igračkanje. Prvi Moleskine je končan. To sta zadnji dve strani v njem. It was a good journaling week – I finished my 1st Moleskine. These are the last two pages.

10 min - 22-1

10 min - 22-2

S spomnite deklice iz te objave? Ker sem jo risala s Tria markerji in Copici, je barva pronicala na drugo stran papirja. Bojda jo je bilo škoda prekriti, zato je zdaj dobila akvarelno sestrico. Do you remember the girlie from this post? I colored her with Trias and Copics and the color went through the paper. Supposedly it’d be a shame to cover her up, so I colored her with acquarelles.

10 min - 22-3

In tako je tole zdaj cel zvezek. So this is my whole journal.

 

1st finished Moleskine
In treba je bilo načeti novega. Že dolgo sem imela v predalu ročno izdelano knjigo izpod rok mojstra Janeza, vezano v usnje … in si je nisem upala uporabljati. Zdaj pa sem se odločila, da imam dovolj kilometrine, da se je lotim. For my next AJ I choose a handmade leatherbound book with handmade paper, made by master Janez from Bled. I had it at home for a couple of years and I was to chicken to use it. Another thing my journaling helped me overcoming …
10 min - 22-4
Naslovnica seveda ni končana, saj ne nameravam cele knjige porabiti v juniju. Bom že še videla, kaj bom dodala. In to so že prve tri strani. Oziroma ena dvojna in dve posamični. Tehnike bodo bolj omejene kakor v Moleskinu, saj ročno delan papir postavlja nekoliko drugačne zahteve. The cover is only started, I have no idea what else I’ll be putting on.
I made the 1st spread and two single pages already. The techniques in this journal will be rather limited because of the handmade paper, I believe. But we’ll see …

10 min - 22-5

10 min - 22-6

10 min - 22-7

6 komentarjev:

  1. Fenomenalno. Navdušena sem. Prvo si prekrasno zaključila. Mucka je perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, fensi! Bravo bravo bravo! Punčka mi je pa tako zelo zelo zelo všeč, da ti sploh ne morem povedat! Lep vikend vsem, N.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem prav uživala ob listanju tvojega žurnala. :) Super je izpadel. In tudi ta novi ima lep začetek. Mi je všeč tekstura papirja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Congratulations on finishing! Now a new adventure begins! Yay!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasen je. In super, da si nam ga pokazala. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Congratulations on finishing your first complete art journal! Thanks for letting us look through it with you...great video! I love your kitty page (among many others).

    OdgovoriIzbriši

reklame