26. oktober 2012

Šiviljska obljuba

Tisto copatarsko šiviljsko nedeljo (saj se spomnite, par nedelj nazaj, grozno, kako hitro beži čas) sem zaključila z zame velikim podvigom – prvič sem vstavljala zadrgo. Ker sem za obrobo toaletke uporabila svilen trak namesto poševnega, je malo pomečkan, ampak … je prva, pa se mi oprosti. Sem pa okužila našo mamo, bojda jih šiva kot po tekočem traku. Hvalabogu ima materiala še za nekaj let dovolj ;)
Na moji seveda brez fimo dodatka in obeska na zadrgi ne gre …
This is the 1st pouch I made on that sewing Sunday, when I sew slipper. After the well known Finnish tutorial.
It would be nicer if I used the bias tape for the border, but I wanted to use a silk ribbon. No biggie, it was my first, I learned a lot and it’s my first sewing with a zipper.
Of course I HAD to use a couple of polymer clay beads on it, right?

toaletka

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame