18. januar 2013

Knjižna kazala in poliknjigica

Za sejem sem tudi  dopolnila svojo zbirko knjižnih kazal, saj so šla praktično vsa od hiše. Tokrat ni šlo niti eno. Nimam pojma, zakaj, dinamika trga mi je vse večja uganka. Nikoli ne bom dober poslovnež (je vzdihnila in se zakopala v strašansko dolg prevod, ki ji bo pobral še cel vikend).
Tokrat so tudi na zlatih, bakrenih in bronastih osnovah. Bakrene in bronaste so mi itak še bolj všeč kot srebrne, z zlato sem imela pa skoraj malo težav – v bajti nisem našla niti končka zlate žice, tako dolgo že nisem nič iz zlate žice delala. Končno sem se spomnila, da sem jo pred dvema letoma po dolgih mukah končno uspela porabiti za zankice za obešat balončke na novoletno smrekico.
This is a new set of bookmarks. This time not only on silver, but also gold, bronze and copper findings. With polymer clay beads, of course.

knjižna kazala

knjižna kazala

Ker pa sem imela že sposojen Zutter, sem naredila še nekaj poliplatnic. V končni izdelek se je uspelo spremeniti samo eni, ampak kaj čmo, tako je življenje, drugi dve pridno čakata, da se spet spravim k delu. And my 1st booklet with the front cover, made entirely out of polyclay. I made several covers, but only one is already part of a finished product, the rest will come to be … someday.

knjiga

3 komentarji:

  1. Lej, eni so umetniki, drugi pa biznismani:) Kaj hočemo!! Všeč mi je poli platnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa kazala. Ja, če imaš na zalogi, je pač na zalogi. Bo šlo pa kdaj drugič :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, raje sem umetnica kot bizniswoman. Gre bistveno manj živcev :P

    OdgovoriIzbriši

reklame