30. januar 2013

Spet digitalno

Po dobrem letu (se spomnite moje prve digitalne deklice?) sem se nekaj večerov spet ukvarjala z risanjem na iPad. Tokrat na svojega, hehe. In z malim svinčničkom, paličico, kaj vem, kako se reče zadevici, ki pridno nadomešča moje prste tudi pri tapkanju igric, saj so me občasno kar prsti boleli (ja, vem, preveč igric igram, grem že na boljše).
V glavnem, tale polizdelek sicer potrebuje še nekaj stvari, ki jih digitalno ne obvladam, na iPadu pa ali niso mogoče, ali pa jih sploh ne obvladam, ker je proti mojim siceršnjim izdelkom z mešano tehniko prazen, ampak obrazek se mi pa ne zdi švoh.
After a year and a bit (do you remember my 1st digital face?) I, huh, abused my new iPad for a couple of nights, only this time I got to use the stilus instead of my fingers for drawing.
Now, this image is still rather empty because I’m not really adept at digital and while Art rage is a great app for painting, a scrapbooking/mixed media emulator it is not.
But I rather like the face :)

AJ 13-12

5 komentarjev:

  1. kul, kaj maš to za en programček?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je narejeno v Art Rage: https://itunes.apple.com/en/app/artrage/id391432693?mt=8

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je uspelo. Jaz sem si pred časom nabavla uno tablico za risat pa mi je ni ravno še uspelo poštudirat. :) Sem se pa tudi jaz nekaj vrgla v to digitalno učenje, tako da bom verjetno vzela od Shwe khit delavnico, da se kaj naučim. Tisto, ki jo je Tam imela ni bila ravno najboljša, pa ona je tudi samo delno uporabljala program, kar se jaz hočem naučit, ostalo je risala s tablico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kulsko! Jaz absoštrumfno nimam časa. Poleg tega se mi po celem dnevu sedenja pred računalnikom iPad še ljubi vzeti v roke, še malo sedeti pred računalnikom pa niti ne ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. I think it is a very bright and happy face...I love it!! ArtRage is a lot of fun to use but it does take a while to get used to it. I haven't played with mine for a while, as I have been doing hands on painting and loving the feel of paint and ink on my hands. But after looking at your page, I think I will lol!

    OdgovoriIzbriši

reklame