27. februar 2013

Bead soup 7 (02)

Jaz sem pa dobila paketek! Prišla je Christinina župca v veselih pomladnih barvah z vijoličastimi in modrimi dodatki in čudovitimi srebrnimi listki. Glavna perla je steklena in prihaja iz Avstralije! Tiste rožice bodo pa zame pravi izziv. Me prav zanima … I got my lovely beadsoup package!  Christina sent me a great spring mash of everything. The focal is glass and comes from Australia! I love the silver leaves. And while I’m familiar with the mother-of-pearl beads in yummy colors, the flowers will be the real challenge, because I never saw/worked with beads like that. Can’t wait to see where will my imagination take me :)

from Christina

10 komentarjev:

  1. Hihi, a ni bistvo župc ravno v izzivih? Da te nekdo porine malce iz tvojega varnega območja. Verjamem, da boš na koncu z rezultatom čisto zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barve! Sicer nimam pojma kako bi jaz vse to skupaj sestavila, ampak ne dvomim, da ti bo uspelo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj bo to moto: danes malo drugače:) Tudi mene prav zanima, kaj bo nastalo iz pomladne juhce.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za tiste srebrne listke se javim za dizajn. Takoj so pritegnili mojo pozornost..
    Aja, pa še to - danes je sreda, kje je pa torkov "Na mizi v torek"? (glede na to, da vem, da si čarala)

    OdgovoriIzbriši
  5. (ni ti treba, glede na to, da sem tvoja fenica :-) -> ne morem ti na svojem blogu odgovoriti, dokler še teče tombola, ker jaz ne veljam za potencialno nagrajenko :-)

    Ravnokar sem naročila komplet stenskih ogledal manjšega formata, ki jih bom dragemu potisnila pod nos, s pripombo, da naj jih okrasi z nečim srebrnim. :-) Trenutno še nič ne ve o tem :-)) - tudi tvojo zmago nad izzivom bo zanimivo videti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ops, torek je minil prehitro, pa se je šel spustit, sploh ga ni bilo na papirju.

    OdgovoriIzbriši
  7. @alcessa, komaj čakam, da vidim, kaj bo ustvaril! Moj izziv ima k sreči še nekaj časa, da se naredi. Zdaj je lepo vse na krožniku, da gledam, ko hodim mimo.

    OdgovoriIzbriši
  8. So pretty and summery! Have fun!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ker imaš super blog in ker ga rada prebiram ti podarjam nagrado Liebster award. LP, Vanja

    OdgovoriIzbriši

reklame