28. marec 2014

Bead soup 8

S Floride so prispele sestavine za mojo letošnjo domačo nalogo!
Tako kakor že prejšnji 2 leti sem se tudi letos prijavila med udeleženke izmenjave Bead Soup Blog Party, čeprav je bila prijava mogoča le en dan. Ampak mi je uspelo in za partnerko sem dobila Katie Nunez s Floride. V virtualnem svetu domuje na blogu Viking Craftworks. V ponedeljek sva oddali svoja paketka na pošto. Moj je prišel, za njenega pa naša pošta trdi, da prav tako, komaj čakam, da vidim, kaj mi bo sporočila. Meni je moja župca všeč, zelozelo, bo pa zame kar velik izziv – pred časom sem si sicer kupila krog za kumihimo prepletanje, vendar ga še nisem uporabila, od Katie pa sem dobila trakove (najs, čudoviti, takih še nisem imela v rokah, mislim da), izjemno močno vrvico in perlice za vpletanje v kumihimo vrvice! Do 3. maja bom morala biti zelo pridna, da bom iz prejetega paketka kaj lepega ustvarila!
Svojo dvojno juhico sem fotografirala na krožniku, kot se spodobi.
Even though the enrollment to this year’s Bead soup blog party at Lori’s was one day only, I was home enough to sign up. This is the 8th soup. Since this is a “soul soup”, it’s absolutely non-fattening and gluten free, so no problems there. This year my partner is Katie Nunez.
Katie decided to challenge me in kumihimo braiding – I bought a circle a couple of months ago and I didn’t even take it out of the package until a couple of hours ago. My days are simply not long enough. So, now I have a pleasant homework till May 3rd – learn kumihimo + make something nice to present to all the participants of the BSBP! Just look at those ribbons, I keep turning towards my working table just to look at those!

I took a photo of my double bead soup on a plate, like usually.

bead soup 2

Kaj sem poslala Katie, vam ne morem pokazati, dokler ne sporoči, da je paketek prejela, zato s spodnjo fotko samo malo dražim. I cannot show you what I sent Katie until she says that she’s got the package, so I’m just showing you a little teaser! She’s getting polymer pieces I made, 3 of those can be used as focals, even for bracelets, and some beads I got from here and there.

bead soup - twirl

1 komentar:

  1. Čudovite barve :-)
    Komaj čakam, da vidim, kaj boš ustvarila!!! Zdaj sem tudi jaz dobila svojo župco - bom jutri poslikala in objavila.
    Alenka

    OdgovoriIzbriši

reklame