11. marec 2014

Škatlici

Pravzaprav sem že imela napisano škatlice, pa je tista, ki jo je naša tavelka naredila za rojstnodnevno darilo, tako hitro dobila noge, da ni prišla pred objektiv. Zato pokažem samo svojo, ki sem jo naredila na petkovi delavnici Izdelovalnice malih umetnin pod Robertinim budnim učiteljskim očesom, in nedeljsko, ki sem jo odnesla za darilo ob zaključku poslovnega sodelovanja. Hja, nekatere moje stranke si tudi kaj takega zaslužijo. I know I haven’t posted in a while. I had so much work that when it was all done, I came down with a flu-like coughing bug. Bummer. But when it was done, I had the time to go play some when Roberta was teaching our artistic students how to cover wooden boxes with PC. And I made one of my own. Just for me. Then on Sunday I made a large one for a special customer as a gift.

4

2

2 komentarja:

  1. Zelo lepo! :) (in kako pozorno do poslovnih partnerjev …) LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimive in seveda tudi lepe škatlice.

    OdgovoriIzbriši

reklame