24. junij 2015

Na mizi v sredo (On my desk on Wednesday) 9

Mizo za risanje sem pospravila. Yay. To ni kar tako. Zdaj imam spet prostor za delat kolažne papirje in po par minutk packat po straneh v art dnevniku. Del tega lista bo šel v kuverto za izmenjavo papirjev. Na levi strani vidite doma narejeno štampiljko iz mosgumija. Med odtiskovanjem se je par delčkov odlepilo, tako da sem imela že med delom 2 različni, ko jih bom spet nalepila, bo pa spet drugačna. To mi je všeč. I cleaned my “painting” desk. That’s no small achievement, let me tell you. Now I can work on collage papers again (part of this one goes in two swap envelopes) and prep pages in my art journal. On the left side you can see my homemade foam stamp. While I was printing with it, some pieces of the pattern fell off. So I had two different stamps while first using it and when I’m gluing the parts back on, a third stamp will emerge. Fun.

P1040069

Na mizi s poliglino je tona nedokončanih stvari. Par sem jih pa tudi dokončala zaradi sejma na Vrhniki (na katerega nisem šla zaradi dežja). Moram prositi Slovona, da jih pofotka. Razen tiste, ki sem jo šenkala teti. Se zgodi. On my polyclay desk there’s a ton of unfinished stuff. I did finish some for the fair in Vrhnika which I later didn’t attend because of the rain. I still have to show you those.

P1040071

Najprej pa moram pospraviti tale kup. Se je preveč stvari nabralo v preveč plasteh, da bi lahko še brskala po njem. Pa nekatere bi celo imele svoje mesto. To je torej prva naloga. But first I have to tackle this pile of stuff that accumulated lately somehow. It’s getting too high to sift through it searching for pieces.

P1040070

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame