9. februar 2007

Slogan za promocijo Slovenije

Danes me je nekdo pobaral, kam lahko pošlje komentar svojega prijatelja, izseljenca, ki živi v Ameriki. Poiskala sem mu par naslovov, na katerih so se ukvarjali s sloganom in spotoma prebrala nekaj komentarjev. Kar težko je najti pozitiven komentar na novi slogan, sploh pa na novi logotip.

Ki k sreči ni bil sprejet.

Jp, tudi meni ni všeč. Mislim, da predvsem zato, ker se mi zdi popolnoma infantilen. Najvišja slovenska gora, ki se dviga iz krvavečega srca. Ojoj. Kako najstniško svetobolno. Da o -love- ne govorimo. Mislila sem, da smo to preživeli vsi že v osnovni šoli, ko smo začeli odkrivati angleški jezik in prevajati svoje prve ljubezenske komade iz angleščine.

Do pogleda tegale našega izseljenca iz uvoda še prišla nisem - naivka, pač. Navajam:
- Slucajnost crkoslovja v besedi SloveNIJA-torej "love" nekako namiguje: "Ja, kar pridite v Slovenijo-kurbe so tukaj zastonj" To vam bo privabilo dosti crncev iz Afrike-"free aids".
Tale me je čisto vrgla. Da je mogoče tudi tako razumeti. Verjetno ni edini, ki je na to pomislil, ne?

Sicer imam pa še vedno najraje kot simbol kar lipov list in slogan Na sončni strani Alp. Tako se v vsej svoji negotovosti vsaj umestimo v prostor, ne? In smo pozitivno, sončno nastrojeni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame