15. oktober 2008

Pleksi miza [2]

Včeraj sem šel spet po nakupih …

alu kolacNogi številka 3 in 4 sem dobil brez težav. Če imajo v Merkurju kaj, potem imajo aluminij (šraufov namreč nimajo; beri spodaj). Tudi takle klocen, kot ga vidite na desni. Prodajalca sem vprašal, kaj jim bo, pa je rekel: “Ja, en ga je naroču, pou ga je pa storniru.” Eh.

Vijake, te sem pa iskal kot nor. Rabil sem M4, dolžine 60 in 70 mm, z nepogreznjeno glavo (kompliciran tip, saj vem (mislim, jaz, ne tip šraufa)). Predelal sem vse standardne prodajalne (ja, tudi Merkur; dva, pravzaprav), pa nič. Potem me je v viškem Merkurju ena prijazna prodajalka napotila na majhno trgovinico v Trnovskih vratih (to je zadnja kockasta zadeva na desni, če se peljete iz Ljubljane proti obvoznici direkt na jug, oziroma na izvoz “center”). Hm, pravzaprav me je na to trgovinico že pred enim tednom opozorila moja K., ampak od moških pravzaprav ne morete pričakovati, da jim bo na pamet padlo nekaj, kar je pred tednom omenila žena?

Kakorkoli že, trgovinica se imenuje Toda in tam dela ena skrajno prijazna Darja, ki obvlada vijake v nulo. In če česa nima, naroči. In M4x80 so imeli na zalogi. Face. Barjanska cesta 70, če boste iskali v imeniku.

Danes je bil slab dan za računalnike (zmanjkalo štroma, od takrat pa Outlook štrajka, pfuuj da mu !”@#$ Billa Gatesa) in sem šel raje malo v klet vrtat luknje. Končni rezultat: vse je navrtano, kotniki so presprejani na srebrno, polovica vijakov je narezanih na pravo dolžino, drugo polovico bom pa sproti, med montažo. In en vogal sem spravil skupaj. Evo ga iz vseh možnih strani.

10 zmontiran kot 11 zmontiran kot 12 zmontiran kot 13 zmontiran kot 14 zmontiran kot

Drži kot privito! Winking

Jutri zmontiram do konca.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame