29. oktober 2008

Termoskrčke ali (po domače) “bužirke”

Včeraj sva si s Slovonom privoščila potepanje po velemestu s sušijem, malo trgovinami in … ok, ne se smejat, ker je morala moja ljuba sestrica v Mečkator, sva šla pač zraven. Itak sva imela na seznamu za kupit nekaj stvari, ki se jih v naši “vasi” pač ne dobi. Tako da sem končno dobila rojstnodnevno darilo (RD imam maja, lol), in sicer uno krtačo za navijanje na topel zrak, pa kupila sva navadne arcopal čotole za jutranji muesli, pa sejalo za moko – če pečeš kruh doma, potem je sitno za to ves čas vleči ven sito.

V glavnem, tole je opravičilo Vixi, ker nisem včeraj pripravila posta o termoskrčkah Blushing Upam, da ne bo zamerila …

buzirke01Tole so termoskrčljive cevčice, ki se uporabljajo, hm, električarji jih uporabljajo pri spajanju 2 kablov, da jim nadomestijo ovoj, ki ga je treba ogoliti s kabla, da lahko dva spojiš. A si predstavljate, kaj mislim, ali sem preveč smotano napisala?
buzirke02 Potem pogledaš, kakšno dolžino rabiš glede na svoje klešče, ki jih nameravaš zaščititi.
buzirke03 Natakneš in segreješ nad plamenom. Jaz sem jih kar nad plinskim gorilnikom. Ne vem, koliko toplote proizvaja un čudež za embossing, toplota fena ne zadošča.
buzirke04 Rezultat so lepo zaščitene klešče. Malo privajanja je treba, pa če dosti delaš, se verjetno plastikica kar hitro obrabi in jo je treba zamenjat. Ampak termoskrčljive cevke niso drage. Interdiskont proda takle paketek, kot je zgoraj, v katerem je 26 kosov, za manj kot 2€.

Noooo, zdaj, ko imam klešče zaščitene, bo verjetno najboljše, da se lotim žičkanja. Narediti si moram namreč sponko za tole keltsko ogrinjalo. Ampak me muči zapenjanje. Kako se na taki zadevi naredi zapenjanje, da bo držalo? Vixi, imaš kakšno idejo?

4 komentarji:

  1. Keltskega ogrinjala se pa ne vidi :P

    Ja fajn tale ideja, s termoskrčkami, ni kaj :) Bo treba pobledat če jih imajo še kje drugje.

    Embossing heat gun je hudičevo vroča (fen nima pikice šanse v primerjavi s tem vragom) - mislim da sem enkrat nekje brala da ima 350 stopinj. Bo za probat. Aja, potem se bo pa treba tiste škatle z žico lotit, najbrž :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj se pa vidi. Ma sem 6x popravljala link, pol ga je pa Slovon moral namesto mene, ker se mi je v glavi pobrkljalo In potem nisem objavila zadnje verzije ... (odmor za zardevanje)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh in jaz se posuvam s pepelom, ker me sploh ni bilo naokrog in bogve če bi se spomnila še pred naslednjim preklinjanjem ob kleščah, da sem povpraševala za tole (doooolg odmor za zardevanje)
    Hvala za izčrpno poročilo, še eden izmed predmetov ki jih ženska danes nujno rabi... in termoskrčke so na wish listi.
    Kako, razen z broško bi spela ogrinjalo res ne vem, mislim pa da bi izžičkana broška super izgledala in dobro držala.

    Hvala še, da si me nasmejala s travijan vnosom in hvala Dkiviju, ker me je opozoril na tole (spet malo zrdevanja).

    OdgovoriIzbriši
  4. Aja mimogrede, Rowentina krtača rulz za frizuro in je dobra za mišice na rokah...

    OdgovoriIzbriši

reklame