28. september 2009

Igranje z akrili

Ene 2 vikenda sva malo packali akrile skupaj s sestrico, ta vikend pa je rekla, jaz rabim eno platno, imam v glavi že čisto izdelano sliko. Imamo platno, pa dajva. Tačas ko je gledala platno, je cviknila in vzela v roke papir za akrile. Jaz nisem imela v glavi nobene ideje, sem pa že v petek popoldne packala na en majhen listek, tako da sem si vzela še en majhen listek in sta nastala dva majhna listka. Mislim, da bosta v končni fazi postala sprednji platnici za dve majhni knjigici (velikost razglednice). Ali pa bosta morda kar obešena kot slikici pristala na steni? Ne vem, všeč sta mi.

Two postcard-sized layer love art pieces (excuse me if I call them that myself) that I made yesterday and I really really like. I’m not sure what I’ll do with them, but – me likes! It’s not often that I get to say that about a piece I made myself.

LL ptiček LL teacup

Moja sestrica je po bore dveh okrnjenih lekcijah (ali tako imenovanega posredovanega znanja, ker sta bili lekciji moji, ne pa z Juliinih videov) presegla vse skupaj in ustvarila tole. Končala je zvečer, tako da je malo šajna od fleša, ampak fotka brez celo Slovonu ni uspela. Velikost cca A4.

My sister wanted to watch and try the layers while I was painting and ... well, this is her second try and I have to say that in my opinion she by far surpassed everything that I ever did, although she says that she'd never turn it into a journal page or even make a journal page because she simply doesn't do that. This is her 1st ever painting with colours. She used a napkin as her inspiration and she says that she'll hang it in her living room. Initially she wanted to do a canvas but chickened out and now she's sorry that she didn't have the guts. We're sorry too :)

my sister's Africa

5 komentarjev:

  1. U, packanje na kvadrat. Ptiček je svetoven in sončni zahod tudi. Sedita 5.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so noro všeč - najbolj ptiček.

    Ej, če je sestrici žal, bi morala kar takoj probat še na platno - dokler jo še drži ta ustvarjalna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super sta ustvarjali s sestro. :) Tisti ptiček mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši

reklame