3. januar 2010

Tradicionalno novoletno pecivo – pri Slovonih

Mislim, da bo tretje leto, kar za novo leto narediva škotski viskijev kolač – in če se nekaj dobrega zgodi trikrat zapored, to zagotovo lahko proglasiš za tradicijo, ne? No, midva za potice nisva zelo, poleg tega moj oče peče zelo dobre potice in vsega dobrega je včasih preveč, zato pa narediva enega takega, 3x pijanega:

viskijev kolač

Izjemno je uspel, zato vam zaupam še recept, v kolažni obliki, kot sem ga nekoč naredila za en perfekten novoletni swap:

wcake

Aja, tisto desno zgoraj? Tisto je pa eno najbolj posrečenih daril letos in ne, nisem ga jaz naredila, sem bila samo zraven, in ne, nisem ga jaz dobila. Špasno, kaj? Poservetkana laboratorijska bučka s kvačkanim šalom s cofki, zamašek pa ima kvačkano čepico. Notri je en čisto perfekten teranov likerček, ki smo ga med prelivanjem izdatno poskušali.

3 komentarji:

  1. Samo, da niste preveč mešal: viskijev kolač, pa teranov likerček;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Smo smo, letos smo vsega vraga zmešali. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne ravno zaljubljena v kolače potrjujem, da je to nekaj izjemnega. Še najbolje od vsega je to, da ima znan okus, hkrati pa je popolnoma novo. ZA! (samo ne pred naslednjimi prazniki)

    OdgovoriIzbriši

reklame