3. avgust 2011

25 let pozneje – tradicija se nadaljuje

Kaj naredi najstnica, ko ugotovi, da je na riti pregulila najljubše kavbojke? Zakrpa jih s srčkom, kajpada. To sem naredila pred 25 leti jaz (in te hlače ležijo v mojem arhivu, ne dam jih pa konc): What does a teen do when she goes through her favourite pair of jeans and they still fit? She patches the affected area with a heart, of course. I did it 25 years ago (and these jeans are still in my closet as a happy memory):

P1150118

Jaz sem svoje srčke našila na roke z okrasnim šivom in prejicami, za dodatek sem naštikala Snoopyja, na katerega sem imela tisto leto zvezke, naši pa smo funky srček našili sicer z okrasnim šivom, ampak na stroj. I did it by hand back then, she asked me to do it with the sewing machine.

P1150117

Da so celotne hlače v stilu, sem si jaz na koleno izvezla še zaljubljenega Snoopyja, tamali smo pa pod koleno našili še en srček. To continue the remake I stitched another Snoopy on the knee and my teen asked me to patch another funky heart just under the knee (her jeans are a capri length).

P1150119

P1150116

2 komentarja:

  1. super ideja.....tudi jaz sem tako "flikala" kavbojke. no z razliko da so bile moje že takrat zašite na stroj...mami je bila namreč šivilja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nena, saj najina babica je bila tudi, ampak ona je bila bolj za kostimčke pa svečane oblekce in se je nad tovrstnimi najstniškimi idejami bolj zgražala kot ne; potem pa za ljubi mir pri hiši, si raje na roke naredil ;)

    OdgovoriIzbriši

reklame