11. februar 2011

10 minut na dan - Art journal every day (6)

Dnevi hitro tečejo, kakšen je bolj miren, kakšen je bolj zaposlen, kar se pozna tudi na dnevniških vnosih. Zapisano na listek: zjutraj obvezno fotkati packanje prejšnjega dne. Zvečer ali ni svetlobe ali pa popolnoma pozabim, kot sem pozabila ovekovečiti modro ozadje brez pisanja čez. Another week, another journaling post. It’s great watching and drawing inspiration from all the journalers that are participating in AJED. I find that I’m forever looking out for prompts. Does that make me weird?

10min - 6-1

10min - 6-2

10min - 6-3

10min - 6-4

10min - 6-5

10min - 6-6

4 komentarji:

  1. Lepo in zanimivo. Prva me spominja na Prešernovega Povodnega moža.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo. Tole z abecedo, ki ne zadošča, me je pa čist zadelo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je ideja z morsko deklico, modra pa je itak mega!

    OdgovoriIzbriši
  4. ja pridna si ti s tem "packanjem"

    OdgovoriIzbriši

reklame