5. februar 2011

42

14_

15_

16_

Torta by mojstrica Tjaša. (Njama!)

7 komentarjev:

  1. Oooo, the meaning of life?

    Vse najboljše!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo, sem vedela, da je zate, ko sem jo videla na FB!!!! Prekrasna!
    Vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, taka z lesnim vzorcem :) In letnice zgledajo prav slastno...

    Vse najboljše tudi iz našega mravljišča!

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo mi je pa še kar smešno. Torto sem, ko je bila "napacana", obrnila na glavo. Po fotki sodeč je bila spodnja plast komplet zvita, že v srednji pa mi je uspelo zadet na vaservago. To sam neumnemu kmetu rata, no :)

    Upam, da vam je bila tako dobra kot meni obrezki :D

    Pa še enkrat, mladenič: vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem!

    Tjaša: Torta je bila njaaaaama! Naša mala Jagoda je pojedla cel kos, kar se še ni zgodilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo, hudoooo! Bi pa sedla zdele zraven tele kavice ... PA vse najboljše P!

    OdgovoriIzbriši
  7. tiste zvite plasti itak vidiš samo ti, Tjaša!!! Zarad mene bi lahko ble tudi cik cak al pa valovite itd... ko bi una krema pridišala,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

    OdgovoriIzbriši

reklame