24. junij 2011

10 minut na dan - Art journal every day (25)

Tokrat imam samo 2 strani za pokazat. Za prvo je prišla kot naročena dan prej nova štampiljka, ko boste videli drugo, si boste lahko vsaj mislili, zakaj je AJ sameval v kotu. Zgodba zadaj mi je vzela eno noč spanja, ampak zdaj je urejeno vsaj toliko, da lahko spim. Včasih se vprašam, zakaj si nisem omislila redne službe, namesto svobodnjaštva, v katerem se moram spopadati tudi s stvarmi, ki so svetlobna leta daleč od mojih kompetenc … Only two pages this week, the 1st one is based on a new stamp that appropriately came at the time of the karate barbecue, the 2nd one is a sketch that derives from sheer frustration with the authorities …

10 min - 25-1

10 min - 25-2

Zadnja dva večera sem pa tole začela, malo za domačo nalogo, malo kar tako … da ne boste mislili, da vsaka stran nastane v par minutah. Za tole sploh še ne vem, kam se bo nadaljevala. But I did began the next one. Saturated and unsaturated watercolors …

10 min - 25-3

4 komentarji:

  1. Haha. Karate mulo ja faca! :) Veliko sreče z evri.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja hči je temu tamalemu kdove zakaj (ma me prav res zanima) pobarvala rdeče nogavice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. U, rdeče nogavice bi bile na tej slikici zelo zanimive.

    OdgovoriIzbriši
  4. What a cute stamp! So glad you're a part of Art Journal Every Day!

    OdgovoriIzbriši

reklame