26. avgust 2011

10 minut na dan - Art journal every day (33)

Spet je teden naokoli in jaz še vedno nimam kaj dosti pokazat. Prevroče je, častna, še risat se mi ne da. Ko se zvečer končno ohladi, pa odpiram vsa okna na stežaj in v temi gledamo tv, da ne hodijo žužki not. Še par dni, pa bo menda bolje Smeško, ki mežika
Naredila 1 (eno!!) stran in malo packala po usnjeni platnici. Akril sem za platnico zamešala v medij za tekstil.
It’s way to hot to paint and draw for me and I stopped fighting the languorous feeling that lulled me away. I’ll just wait for the weather to cool down a bit. So I only managed one page and some embellishments on the cover.

10 min - 33-1

10 min - 33-2

2 komentarja:

  1. Wauuu, dopoldan pa tega še ni bilo na platnici :) Pa prav dobro zgleda.
    Kaj pa barve???? si že preskusila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo sem pa res, zgleda še kar, ampak še ne delam neki prav.

    OdgovoriIzbriši

reklame