10. februar 2014

Slovonska razstava na Vrhniki

Pred časom so v vrhniški knjižnici rekli, da bi jaz svoj nakit lahko razstavljala pri njih. In vse ostalo, kar delam, ne samo nakit. Priznam, da se mi je strašno fino zdelo.
Ampak v čitalnici je panojev veliko, vedela sem, da jih ne bom mogla napolniti, zato sem Slovonu rekla, če bi naredil še en izbor fotografij, da zapolniva tudi panoje v čitalnici. In je to tudi naredil.
Vabljeni na Vrhniko in na ogled razstave v knjižnici!
This summer our librarian suggested that I should expose my art and crafts and specially my fashion jewelry in our library. It was a great honor to be asked, so I said yes.
But in the reading room of the library there are many panels that would remain empty, because it’s not easy to fill wire frames with jewelry and I don’t have enough paintings. So I asked Slovon to print a selection of his photos. He did and today we put everything up so the visitors of the library can take a look at what we do.

1 vitrina4 čitalnica2 slike3 slike

4 komentarji:

  1. Uhhh, hudo, družinski razstavljalski projekt, samo še otroka bi morala vključit :) Po fotografijah zgleda fino, upam, da mi rata tudi v živo it kaj pokukat..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem pomislila, ampak prepozno. Je pa vsaj nekaj njenih uhanov tam in tudi 3 kačji pastirji :) Fino bi bilo še kakšno njeno risbo, pa ne verjamem, da bi mi jo dala. Je tako kot jaz, ima vse v skicirkah in nič zares.

      Izbriši
    2. Hihi, to, kar je v skicirkah, ti vsaj za ziher ostane.. ne more nihče odnest :)

      Izbriši
  2. Ooo, super, kako lepo! Čestitke!

    OdgovoriIzbriši

reklame