25. september 2008

2 šolarja v hiši

Vem, da je že skoraj konec septembra, ampak mene to jesen spet čas prehiteva (mislim, nakladam, valjda je Travian kriv, pustmo malenkosti).

Letos imamo prvič v hiši 2 šolarja. Šestošolko in prvčka. Posledično je bilo treba zavit dva kompleta knjig in zvezkov. Ker sem tiste dneve jaz še besno hitela s prevajanjem skoraj-700-stranskega-super-krimiča Jaz ubijam, je to nalogo častno prevzel Slovon, ki je tudi sicer itak glavni pri zavijanju. Ampak rabi pomočnike, pridrževalce in podobno. No, saj je tavelika dovolj velika, da pomaga, tako da sem jaz kar lepo naprej visela v viseči mreži pod češnjo in besno tupkala. Ko sem se vrnila v hišo, sem bila impresionirana. Naša kuhinjska miza, ob katero za kakšno nedeljsko kosilo sede 10 ljudi, je bila polna knjig in zvezkov. In to kljub temu, da sem šestošolko uspela navdušiti za rinčno mapo, v kateri imaš lahko vse zvezke hkrati. In to kljub temu, da imajo prvčki samo delovne zvezke, 1 velik brezčrtni zvezek za vse predmete, 1 črtni zvezek za vlečenje črt (neeeeee, pisat se še ne učijo), 1 mali brezčrtni zvezek za vse predmete (a bu, se ne ukvarjam s tem, kako si učiteljice organizirajo pouk, ne me vprašat) in 1 mali zvezek veliki karo. Ne verjamete? Poglejte:

P1030547

Tukaj so še brez nalepk in napisanih imen. TO je pa vedno moje delo Batting Eyelashes

1 komentar:

  1. vau K! Ful dobr pišeš. Zvezkov je pa res veliko. Ko sem js u šest razred hodu sem jih tud veliko mel

    OdgovoriIzbriši

reklame