20. marec 2012

Recikliranje

Se vam je že zgodilo, da ste sestavile verižico in je obležala v škatli? Ne, da ni čisto soliden izdelek, ampak nekako ne uspe najti svojega lastnika. Meni se je zgodilo na primer, da si je prijateljica za darilo izbrala verižico, ko sem že čisto obupala nad tem, da bo komu tako všeč, da bi jo nosil, ali da bi bil dovolj pogumen, da bi jo nosil. Njej je bila najlepša. Tokrat sem nad nekaj zadevami čisto obupala, zato sem sinoči reciklirala. Iz treh povprečnih sta z nekaj dodatki in obilo zvijanja žičk nastali dve nekoliko zapletenejši ogrlici, ki sta dandanes bolj po mojem okusu mešanih tehnik, ki sem se jim privadila v slikarstvu. When I was making mostly beads, not so many pendants, I made lots of simpler necklaces, thinking that they would be chosen because of their simplicity and because they’re not so busy and demanding. Well, some did, of course, some didn’t. Some did after a very long time. And some still didn’t. My tastes in arts changed over time as well, so I wasn’t comfortable giving them as gifts. So, yesterday evening I broke them down and made 2 new out of 3 old ones. I’m feeling happier.

ogrlica

ogrlica

1 komentar:

  1. Tele tvoje "povprečnice" in "obilo zvijanja žičk" so dale res lepa rezultata!

    OdgovoriIzbriši

reklame