18. maj 2012

Prstani

Prstane smo si na Izdelovalnici izmenjevale aprila ravno okoli Evine delavnice (in po njej). Jaz prstanov sicer ne delam prav pogosto, zato sem jih zaradi izmenjave naredila nekaj več – nisem vedela, kaj bo uspelo in kaj ne bo. Bila sem popolnoma živčna, ker je Katin žreb določil, da prav jaz delam za Evo. Dobila je tega. Vem, da je koncept podoben moji pomladni ogrlici za izmenjavo, ampak tako je pač naneslo. I made some rings – one for a swap.

Naredila sem še dva (in pol, no, le da je zadnji ostal v obliki polizdelka, ga bom pokazala, ko ga dokončam). These didn’t make the cut for the swap :D

prstan

prstan

Nastal je pa še tale poskus brez polimerne gline, pa nisem čisto prepričana, ali “je” ali “ni”. And I’m not sure this one makes the cut for me.

prstan

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame