1. oktober 2012

Še “ponaredkov”

Niso me ravno obsedli, me pa preganja še nekaj zamisli, ki jih menda resres moram uresničiti, da bom zadovoljna. Pa nekaj kosov je še vedno na pol dokončanih. Ampak tile niso. I like the effect and the many possibilites it gives, so I’m exploring faux bone a bit more.

kost

koščeni koleščki

koščena ploščica

Pri zadnji sem se poigrala še z ohlapnim makramejskim prepletanjem trakcev okoli semiš osnove. Mešana tehnika ;) For the last one I wanted to make something special for the finish, so I did a loose ladder knot around some suede cord.

9 komentarjev:

  1. VAU! Taki so mi še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti izdelki, res dobri ponaredki. Ampak veš kaj, papir za podlago je pa tudi hud..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful fajn tale fejk! :) Kot prave kosti in bogvečigav zob!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. lijepe su ti sve, a najviše mi se sviđa druga, jednostavna, a vrlo efektna sa tim ornamentima.

    OdgovoriIzbriši
  6. lijepe su ti sve, a najviše mi se sviđa druga, jednostavna, a vrlo efektna sa tim ornamentima.

    OdgovoriIzbriši

reklame