15. marec 2013

Apdejt

Zadnje čase sem naredila kar veliko stvari – veliko jih je še v obliki polizdelkov. Ne glede na to, kaj vse imam v glavi, me čas prehiteva in prehiteva. Ampak tako pač je.
Dobila sem 3 swape. Enega ste tu že videli.
Poslala sem 3 swape. Enega ste tu že videli. A da ne velja? Potem vam ga pokažem še enkrat. Zdaj čakamo, da vidimo, kaj bo Christina ustvarila iz kosov.
It’s been a while, I know. I was working on a lot of stuff. And yet, I mainly have to show you beads and not so much final products.
I participated in 3 swaps. You’ve seen one here.
You’ve seen the 2nd one here. Oh, not fair, you say? Ok, ok, here it is. Now we have to wait to see what Christina did out of it.

for Christina

Poslala sem tudi osmomarčevski swap pri IMU. Dobila ga je Sandra. Jaz sem ga dobila od Maje. I also sent out the March 8th swap at the IMU. I sent it to Sandra. I got mine from Maja K.

ogrlica in uhani

Za swap sva se dogovorili tudi z lansko partnerico pri BSPS – Ile. Včeraj je paketek dobila, tako da lahko pokažem vsebino. Ile bo perle oblekla v drobne miyuki perlice in nedvomno bo končni učinek famozen. Čeprav sem imela z rdečimi kosi nemalo težav. We also arranged a swap with my partner Ile from the last year’s BSPS. She got her mail yesterday. I sent her cabochons only – she’s a bead weaver and I trust her that the final makings will be astonishing.

modri koščkirdeči koščkizeleni koščki

Še eno stvar vam lahko pokažem, tisto, kar sem pripravila za sejma, še ni fotografirano. Obesek, ki je nastal za ljubo prijateljico Sidonijo, koncertno mojstrico zagrebške filharmonije. I have one more thing to show, the rest that I prepared for the fairs are not photographed yet. This is a pendant for my dear friend Sidonija – she’s the Concert Master of the Zagreb Philharmonics.

01

A kakšna sejma? Hja, jutri sem z IMU na Ustvarjalnem Rayu v Planet Tušu v Kopru.
V nedeljo pa bo potekal prvi FairArt v Konservatoriju za glasbo in balet.
Oh, what fairs you ask? You’re welcome to come see me tomorrow at the Ustvarjalni Ray in Koper’s Planet Tuš. And on Sunday on the 1st FairArt at the Conservatorium for music and ballet in Ljubljana.

2 komentarja:

  1. Modre, rdeče in zelene perle so božanske - ne morem se jih nagledati! VAU.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro so ti ratale te perle!!! Sem prepričana, da je Ile navdušena!!!

    OdgovoriIzbriši

reklame