19. marec 2013

Na mizi v torek (05)

Po enem mesecu(!) sem v skener spet fliknila svoj AJ. Vmes sem se več ukvarjala s polimasami in dodatki zanje – sejmi so huda stvar, ves čas imaš občutek, da moraš ne vem kaj še pripraviti, v končni fazi pa je vprašanje, ali bo kaj vplivalo na prodajo. Vmes sem seveda packala tudi po dnevniku, a ne toliko, da bi se splačalo eno objavo narest. Vsaj zdelo se mi je tako, no. Imam pa še kar nekaj skic. Zadovoljna sem – prvi snopič iz marujčka sem porabila. Zadovoljna sem tudi s tem, da se ne silim delati po celo stran na dan. To bi bilo preveč. Tako kot je, je v redu.
Zdaj pa grem nazajnaprej prevajat.
It’s been a whole month since I took time to scan my AJ pages. I worked on these in stages and the first stage was to just glue stuff on them. I have some more pages in that stage and I’ll just finish them one at a time, when I’ll take some just for myself. I’m happy with that.

AJ 13-19AJ 13-20AJ 13-21AJ 13-22bAJ 13-23

12 komentarjev:

  1. Fun collages, thank you for sharing them.
    Lynn

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful work, love the quotes and the color! Especially the one, Be yourself, you are the best person for the job!!

    Thanks for sharing!

    Hugs Giggles

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno! Lepo te je bilo spoznati, čeprav se mi zdi, da potem v živo kr malo zmrznem ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sej Slovoni nismo tako strašni ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. love all the different shapes. And your hearts are so sweet! {:-Deb

    OdgovoriIzbriši
  6. Absolutely delightful! I am so glad you joined us with your collage!

    OdgovoriIzbriši
  7. These are all just really cool. Beautiful work and lots of it!

    OdgovoriIzbriši
  8. Great work, love your collages.

    OdgovoriIzbriši
  9. You work looks like you enjoyed doing it

    OdgovoriIzbriši
  10. such nice collages! great to see these:)

    OdgovoriIzbriši

reklame