7. december 2013

Prvič na Lukovec

Takole so vabili na tek: »9 km – višinska razlika 120 m.
Proga poteka po makadamski cesti, ki se 2 km rahlo vzpenja do vasi Lukovec.
«

Rahlo vzpenja my … Prav ornk klanec je na koncu teh dveh kilometrov. Pa tistih 120 metrov je tak iluzorni približek – 120 metrov je višinske med štartno točko in Lukovcem. Potem gre pa proga dalje po Bajagino – gore dole (gore dole), gore dole itd in nabere še 50 višinskih metrov vzponov.

Kljub temu pa – super je bilo. Samo pet stopinj, ampak zaradi toplega sonca je bil tek čisto prijeten; sploh se ni bilo treba zavijat v tri sloje oblek in rokavičke in kapo in … Edino na povratku se je za minuto sonce skrilo za oblak in takrat je bilo svinjsko mraz.

Tomaž in Mojca sta bila tam (s pesi), pa Pika (s familijo), drugih pa nisem poznal.

Proga je krasna, ampak strma; štiri klance sem moral prehodit. Pod 6 min/km zato ni šlo, pod eno uro sem pa prišel. Razgled tip top, teren odličen, svež zrak itd itd. Naslednje leto pridem spet s ciljem preteči vse klance.

podatki o teku

It was a day for an organized running – probably the last in 2013 – 9 km in vicinity of the beautiful village of Štanjel (see the last photo below). This was the 14. occurrence of this event but the first time for me.

Weather was cold (around 5 degrees C) but sunny – just great for an autumn/winter run. The track was quite demanding, all up- and downhill, starting with a  2 km uphill with 120 m height difference so there’s no surprise that this was not one of my faster runs.

Pictures are below, for running statistics click here.

jutranje sonceprogaogrevanjeTomaž in Mojcagneča na startuŠtanjel

4 komentarji:

  1. Hahahahaahah, a je res pisalo ravninski tek?!?!? Še dobr, da nisem tega opazila. Sploh. No, mene je zdelal sam un breg direkt v Lukovc, ostale sem (preklinjajoč v sebi) pregrizla. Ma sem se bolj bala spustov zaradi kolena, pa je zdržalo.
    Drgač je pa lepo. Odštevši klance (moj Endomondo pravi, da je blo neto vzpona 115m, bruto pa 235m)

    PS - finančnega min si ujel na fotki ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, ki človek ne ve, kateri škatlici bi verjel za bruto vzpon ... Moja pravi 170, tvoja 235. Google Earth pravi 204 metre, temu mogoče še najbolj zupam.

      Izbriši
  2. Tako je Endomondo naštel meni:
    MIN. ALTITUDE
    331 m
    MAX. ALTITUDE
    451 m
    TOTAL ASCENT
    288 m

    OdgovoriIzbriši

reklame