29. april 2015

Na mizi v sredo (On my desk on Wednesday)

Na moji prevajalski mizi je ene par zadev in zastavljena datoteka za nov romanček. Dela nikakor ne bo zmanjkalo, ta teden sem mislila, da bom napol na dopustu, ampak se mi to nikakor noče uresničiti, pa še kar tipkam in tipkam. Kar je grooooozno, ker na moji ustvarjalni mizi se je znašel en velik kup rezilnih nožkov! Sizzix je imel razprodajo. Pa sem si malo privoščila in prišparala. Khm. Recimo. On my artsy table there’s a bunch of new Sizzix die cuts. Happy.

sizzix

Upam, da se jih bom lahko lotila danes popoldne.  Da se ne bodo dolgočasili.
Miza s poliglino je pospravljena. Popolnoma. Trenutno je ni. V nedeljo sva namreč s sestro barvali in packali in risali. Ona AJ, jaz pa malo AJ in malo liste za izmenjavo AJ materiala. Nastal je tak lep kupček.
During the weekend I made some collage papers to be used in my AJ and as part of AJ material swap.

za swap

Jaz sem dobila že drugo kuvertico, to iz Avstralije. Wiiiii! Steampunk!! I got the 2nd envelope of yummy goodies, this one from Australia!

artmail02

In še nekaj strani v obdelavi … And of course, some WIPs!

WIP09

WIP10

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame