18. november 2015

Na mizi v sredo (On my desk on Wednesday) 20

Spet se službeno toliko dogaja, da komaj kaj drugega naredim. Kljub temu so moje ustvarjalne mize polne. Če delam do polnoči, potem zjutraj rabim malo več časa, da pridem k sebi. V tem času naredim naslednji poliglinasti korak: I have so much translation work that I can only steal a couple of minutes here and there to do “a next step” of something. I don’t sleep a lot lately, so I need breaks and I need something to wake me up in the morning. I might make the next step with polymer clay,

P1040736m

Četrt ure brusim: or sand with a grit,

P1040737m

Prepognem škatlico ali počasi sestavljam skupaj praznični “junk” art dnevnik: fold a box for the December calendar or do the next stage of the December junk art journal,

P1040738m

Ali pa poskušam narediti rožico: or maybe try my hand with a paper flower (I know, far from good).

P1040739m

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame