24. marec 2007

Zrnec, ne me zajebavat

Včeraj sem se počasi vozil okoli naše prestolnice (ker se hitro ni dalo) in poslušal radio Antena, na njem pa slišal intervju z Jurijem Zrnecom. Tipičen pofl intervju - kako se počuti pa če ima kaj treme pa kaj bo danes na tapeti pa tako. Brezveze. Pa še razvlečeno je bilo na več kot petnajst minut. Še dobro da je bila gužva na cesti, da sem lahko vse slišal.

Danes pa si prižgem Orion (Antena do nas ne seže) in - glej glej - slišim intervju z Zrnecom. OK, tip je trenutno popularen, danes so Viktorji, menda mu povsod težijo, revežu. Spraševalec je bil Orionov, vprašanja pa nekam sumljivo znana. Če ima kaj treme, pa kaj bo danes zvečer pokazal, pa tako. Šele po treh odgovorih sem skužil, da Jurij govori natanko tiste besede, ki sem jih včeraj slišal na Anteni!

Zdaj me pa zanima, kdo mene zajebava. Očitno objavljajo radijci isti posnetek Jurijevih odgovorov in popajo svoje voditelje zraven. Ne vem pa, kdo je kriv za to - radijci sami ali mojstri, ki skrbijo za Jurijev lik in podobo.

V obeh primerih imam pa samo en komentar - Svašta! (© Ibro Hadžipuzić)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame