22. januar 2013

Na mizi v torek (01)

Odkar sem pred leti slišala Balaševićevo “Dan posle ponedeljka”, se moram zelo strinjati z njim. Torki so večinoma “kar neki”, dan, ki ni ne začetek tedna, ne sredina, niti se še ne bliža koncu tedna. Poleg tega bom danes popoldne načeloma ležala malo na operacijski (nič groznega, ampak narkoza je narkoza, ne), tako da me malo zvija in se še bolj strinjam z “utorke mrzim i tačka”. Zato sem se odločila, da je treba iz teh torkov nekaj narediti in da bom spet objavila kakšno slikico iz svojega dnevnika. Lani sem se približno marca odločila, da vas ne zanima, zdaj pa vse bolj videvam mešane tehnike tudi pri nas – morda pa lahko načnemo kakšno debato o tehniki.
Jaz sem sicer fotke/skene iz dnevnika takrat nehala objavljati, dnevnik pa se je veselo polnil naprej. Konec decembra sem se odločila, da bodo zadnji 3 listi ostali v obliki skic in da bom načela nov zvezek, saj sem si na Študentski areni kupila enega pri Maruši, ki dela Marujčke moje.
Tole je torej moj četrti umetniški dnevnik.
Tuesday is such a strange day, it’s not the beginning of the work-week (what a funny concept for a freelancer), it’s not the middle of the week, all the options are open and hanging in there and you just have to decide if it’s going to be a boring day or a fun one because if you leave it be, it will be boring for sure. So I’m reinstating the posts from my AJ that I stopped in March 2012 – because it looked like nobody wants to see them. I’ll just try again.
I stopped the posts, but not my journaling. On January 1st I started my 4th book, the one I bought from Marusa at Maruji.

AJ 13-01

Najprej sem morala preizkusiti, ali bo papir držal vodo. In kako se obnesejo moje nove Derwent Inktense, s katerimi me je presenetil moj dragi Slovon.  

AJ 13-02

AJ 13-03 b

Papir se nekoliko zguba, vendar se tudi poravna, sploh pa mene gubanje nič ne moti. Je sicer tanjši od katerega koli, s katerim sem doslej delala, ampak ga to ne gane zelo. Je pa listov več, zato me zanima, kaj se bo zgodilo, ko bom npr. na polovici zvezka – bo vezava dovolila širjenje?
Naslednja stvar, ki jo je bilo treba preizkusiti na novem papirju, je bil kolaž z akrili in kolaž z akvareli. Nobenih težav, sploh če uporabim za prvo plast praktično nerazredčen akril.
 

AJ 13-04

AJ 13-05 c

Smešno, ko sem 11. januarja potegnila 2 listka iz škatle, da bosta potiskana osnova za kolaž, še nisem vedela, kakšne barve bodo čez. Pa se mi je pogled ustavil na zadnjih besedah časopisnega članka. Dan sajenja sončnic. In je nastala sončnica.
Naslednji dan sem hotela preizkusiti prav vse odtenke barvic Inktense.
 

AJ 13-06 b

Potem pa sem spet padla v prevod in si le vsako uro vzela oddih za dodajanje ozadja. In še snežilo je. In snežilo. In snežilo.  

AJ 13-07

Na včerajšnji prevajalski ponedeljek, ki je sledil prevajalski nedelji, sem zastavila podobno, vendar sem kot osnovo uporabila nekaj škrlatne barve.
Le kam bo šlo naprej?
Mislite, da bi morala ob torkih objaviti tudi kakršnokoli začeto delo (ali WIP) ali skico? Še ne vem dobro, kako naj se lotim teh torkov. Se mi bo kdo pridružil? Če bi se, objavite spodaj ikono s povezavo: kaj imate ta torek na ustvarjalni mizi?
 


Ti si naslednji... Klikni, da se vpišeš
Seznam se bo zaprl v ponedeljek čez 7 dni, 13 ur, 49 minut (28.1.2013 ob 11:59)

4 komentarji:

  1. Kako lep art journal.
    Zadnje čase se nekako navdušujem nad mixed media art in nekako me mika da bi tudi sama vzela v roke kaj takega. Lepe strani.

    Danes imam na moji mizi še nedokončano kapo, iz katere ne vem ali bo kapa ali bo klobuček.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če jo boš objavila ali če boš objavila kaj drugega ali celo če boš začela kakšen list z mešano tehniko (jaz sem začela s posamičnimi listi, ki sem jih nato spela z "bookringom"), te vabim, da povezavo vpišeš v zgornji Linky seznam.

      Izbriši
  2. No, upam, da ne bo na tisti mizi nič groznega in da bo hitro "dan poslije utorka":)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, vidiš, padla sem v past vnaprej pripravljene blogobjave. Na hitro so spremenili plan in še mene na mizo polegli sinoči in je bilo malo hudo, ker je bilo v lokalni, ampak gre zdaj zelo hitro na boljše brez kakšne zlorabe analgetikov.

      Izbriši

reklame