8. januar 2013

Za dober začetek

Za dober začetek je treba najprej pospraviti. Tako kot pred vsakim velikim delom. In ker še nikoli ni bilo decembra tako malo objav kot leta 2012, to pomeni, da je treba spraviti na plano kar nekaj stvari, saj lenarili tudi decembra nismo. Še malo ne. Niti pikice. Ni bilo časa. Službena norija se sicer nadaljuje v januar, a če ne bom vsaj malo zaustavila konjev … saj poznamo.
Najprej nekaj nakita, ki sem ga delala še za Božični Art sejem.
Prvi je “ostanek” od jesenskega swapa perl in mi je strašansko všeč. Neponovljivo všeč, takorekoč.
Drugi trije so preizkušanje novih možnosti. Tista lunina površina mi je fajn.
A good beginning requires some tidying up. And since there were never so few posts in a December than last year, well, that means that I got quite a backlog of unpublished photos and things.
First, some jewelry I made for the fair.

obesek

obesek

obesek

obesek

2 komentarja:

  1. Še dobro, da imamo različen okus in tako verjetno vsak obesek najde svoj vrat :) Jaz bi prvega kar preskočila, ostali trije pa mi kar vriskajo z ekrana :) Luštni so ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi seveda izbrala zelenega:))

    Upam, da se uspemo kaj dobiti in skupaj ustvariti. Mi je všeč ideja, ki ste jo dale na Artu.

    OdgovoriIzbriši

reklame